Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència com a usuari, captar dades estadístiques i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l’anàlisi de les seves dades de navegació. Si continua amb la navegació, entenem que dona el consentiment per a l’ús de cookies. Si té dubtes, consulti la nostra Política de Cookies.

Llegir més.

Preguntes freqüents - MÒBIL

1. COM PUC SER CLIENT?

Pots fer-te client de Wifiboo de tres maneres diferents: a través del nostre web wifiboo.cat; per telèfon, trucant 972596774; o a través d’un dels nostres distribuïdors.

2. QUINA COBERTURA MÒBIL TENIM?

Wifiboo és un operador mòbil virtual que utilitza la xarxa de Movistar, per la qual cosa compartim la seva mateixa cobertura 3G i 4G.

3. COM ES FA EL PROCES DE PORTABILITAT DEL MEU OPERADOR A WIFIBOO?

La portabilitat és un procés molt senzill que consisteix a canviar d’operador sense canviar de número de telèfon. Els tràmits comencen en el moment en què reps la teva comanda. Els passos són els següents: en el moment en què reps el teu SIM a través del nostre missatger s’inicia el procés de portabilitat. Wifiboo contactarà amb el seu actual proveïdor serveis i t’enviarem un SMS indicant la data per la teva finestra de canvi. Quan arribi aquesta data només has de canviar la targeta SIM del teu telèfon per la teva nova SIM de Wifiboo i efectuar la teva primera trucada perquè es produeixi l’activació. Recorda que hauràs de configurar l’APN per poder tenir connexió de dades.

4. QUE NECESSITO PER DONAR-ME D’ALTA?

Només necessites ser major d’edat, tenir un compte bancari i una adreça de correu electrònic. Si vols passar-te a Wifiboo conservant el teu número de sempre, has de ser el titular de la línia i no tenir cap altra portabilitat en curs.

Documentació necessària per altes de telefonia fixes i mòbils ( noves i portabilitats):

Si ets particular: DNI del titular de la línia per les dues cares i que no estigui caducat i si és portabilitat, còpia de la factura de l’operador actual.

Si es tracta d’empresa : Cif de l’empresa, DNI de l’apoderat de l’empresa per les dues cares i que no estigui caducat, Document que justifiqui l’apoderament ( escriptura, poders…) i si és portabilitat, còpia de la factura de l’operador actual.

5. TINDRÉ COMPROMÍS DE PERMANÈNCIA?

No existeix el compromís de permanència a Wifiboo. Ets lliure de marxar quan vulguis.

6. COMANDA I ACTIVACIÓ

Un cop realitzats correctament tots els passos de la contractació, la teva SIM arribarà en aproximadament 3 dies laborables. Aquesta t’arribarà a través d’agència de transport.

7. JA TINC LA SIM, COM ACTIVO LA MEVA LÍNIA?

En primer lloc cal que ens avisis que l’has rebut correctament. Ens pots trucar al 972596774 ext.1 Wifiboo o ens pots enviar un email a info@wifiboo.cat

Si has demanat un número nou, quan ens truquis l’activarem al moment, i ja podràs inserir la targeta en un terminal lliure, revisar que la reconeix i agafa cobertura wifiboo. Un cop el telèfon agafi la senyal i reconegui l’operadora, el numero ja quedarà correctament activat.

Si has demanat portabilitat,un cop rebem la confirmació de la recepció de la tarjeta SIM, tramitarem el canvi d’operador i en 48h es farà efectiva la portabilitat, de totes formes rebràs un SMS explicant-te el dia que es farà el canvi, normalment de matinada. Recorda posar la targeta la nit abans i deixar el telèfon parat perquè s’activi correctament. Quan l’engeguis comprova que agafa cobertura Wifiboo. Un cop el telèfon agafi la senyal i reconegui l’operadora, el numero ja quedarà correctament activat.

Per connectar-te a Internet des del mòbil, necessitaràs tenir configurada correctament la connexió de dades del teu mòbil. Per fer-ho pots consultar el tutorial d’activació que trobaràs a continuació.

8. COM PUC CONFIGURAR INTERNET APN AL MEU MOBIL?

Per tenir connexió de dades al teu mòbil cal que configuris l’APN de Wifiboo. Per fer-ho cal que segueixis aquests manuals depenent del sistema que tinguis:

  • ANDROID.- segueix les instruccions del manual que trobaràs en aquest enllaç
  • iOS/iPhone.- connecta’t a una xarxa wifi i des del telèfon, clica en aquest enllaç i instal·la el perfil que es descarregarà al teu telèfon.
    Assegura’t també de tenir les dades activades i també l’opció de connexió de dades en itinerància.

9. EL MEU IPHONE/IPAD NO EM DEIXA COMPARTIR LES DADES

Segueix els passos d’aquest manual per activar aquesta opció

10. SÓC A L’ESTRANGER I NO TINC CONNEXIÓ DE DADES
Com que s’utilitzen perfils diferents, hauràs de tornar a configurar l’APN segons el teu sistema:

  • ANDROID.- segueix les instruccions del manual que trobaràs en aquest enllaç
  • iOS/iPhone.- connecta’t a una xarxa wifi i des del telèfon, clica en aquest enllaç i instal·la el perfil que es descarregarà al teu telèfon.
    Assegura’t també de tenir les dades activades i també l’opció de connexió de dades en itinerància.

11. SÓC A L’ESTRANGER I LA LÍNIA NO TÉ COBERTURA NI PER FER TRUCADES
Això passa perquè, en alguns casos, la línia no es registra automàticament a la xarxa de l’operador estranger.
– Busca l’app que es diu “Serveis SIM”, “Serveis Aire” o “SIM Toolkit”
– Tria l’opció Roaming, clicant a sobre
– Tria l’opció Broker, clicant a sobre
La línia s’hauria de registrar amb normalitat. Si agafa cobertura i no tens connexió de dades verifica la configuració APN de l’apartat anterior.
A partir d’aquí continuem amb el 9.

12. TINC BÚSTIA DE VEU?

Wifiboo t’ofereix el servei gratuït de bústia de veu des del moment que activis la teva SIM. Podràs accedir-hi trucant al 121. Si et trobes a l’estranger ho podràs fer des del +34 911.090.099.

Si la vols desactivar: Escriu al teu mòbil el codi ## 002 # i prem la tecla de trucada. La teva bústia quedarà desactivada.

13. PUC ACTIVAR/DESACTIVAR EL DESVIAMENT DE TRUCADES? QUIN COST TÉ?

I tant, ho pots fer enviant-nos un e-mail a clients@wifiboo.cat o trucant-nos al 972596774

Quan actives el desviament de trucada estàs automatitzant que el teu número truqui al telèfon del desviament. És aquesta la tarifa que se t’aplicarà, exactament la mateixa que resultaria de cridar des del teu mòbil a la línia de desviament.

14. PUC ENVIAR O Rebre SMS Premium O MMS?

WIfiboo no permet l’enviament d’aquest tipus de missatges.

15. VAIG A L’ESTRANGER, PUC ACTIVAR EL SERVEI DE ROAMING?

Per defecte està activat, el pots desactivar enviant-nos un e-mail a clients@wifiboo.cat o trucant al 972596774.

Des del 15.06.2017 als països pertanyents a la Zona UE s’aplicarà la mateixa tarifa que en operar amb la teva línia en territori nacional, amb algunes restriccions que pots consultar a les condicions generals de la teva tarifa. El servei de roaming serà necessari per a la resta de països. Quan estigui activat fora del país apareixerà una R

16. QUE ÉS l’ICC?

L’ICC i el número de telèfon, són les dades que identifiquen la targeta SIM. L’ICC és un número que trobaràs al revers de la targeta mòbil imprès just al costat del xip.

17. QUÈ FAIG PER CANCEL·LAR la portabilitat?

Pots cancel·lar el procés de portabilitat trucant al 972596774, escrivint a portabilitat@wifiboo.cat.T’aconsellem que facis la notificació abans de les 13.30 hores del dia hàbil següent al dia en què hagis fet l’activació de la portabilitat. Transcorregut aquest període la teva línia portarà a Wifiboo. Un cop activa, si vols tornar al teu anterior operador hauràs d’iniciar de nou els tràmits de portabilitat inversa

18. PUC LIMITAR EL CONSUM DEL MEU MOBIL?

És clar que sí, només has de trucar al telèfon gratuït 222 des de la teva línia.

Establirem per al teu consum el límit màxim que decideixis, i abans que hagis consumit aquest import rebràs un SMS informatiu.

19. COM PUC TRUCAR AMB NUMERO OCULT?

Per trucar amb número ocult només has de marcar la seqüència # 31 # en la pantalla del teu telèfon, seguit del número de telèfon al qual voleu trucar. Després prem la tecla de trucada i estaràs trucant a aquest telèfon amb número ocult / privat.

20. REBRÉ ALGUN AVIS SI EXCEDEIXO EL LÍMIT DE DADES CONTRACTADES?

Si, t’enviarem un SMS gratuït quan hagis gastat el 80% de la capacitat contractada. Quan hagis consumit més del 90% rebràs un segon SMS informant-te sobre la possibilitat de contractar un bo addicional amb el qual podràs continuar navegant a màxima velocitat.

Preguntes freqüents - FACTURACIÓ

COM REBO LES FACTURES?

Degut a la nostra política mediambiental, només s’envien les factures per correu electrònic. En cas de voler modificar l’adreça electrònica, ho pot sol·licitar a través del correu electrònic clients@wifiboo.cat

QUAN ÉS COBRA EL REBUT?

Emetem la factura entre el dia 01 i el 5 de cada mes, i automàticament passem el rebut al teu banc , el cobrament es farà en un màxim de 5 dies a partir de la data de l’emissió de la factura.

PER IMPAGAMENT SE M’HA INTERROMPUT EL SERVEI, QUE PUC FER PER RESTABLIR-HO?

Per restablir el servei només t’has de posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 972596774, o enviar un email a clients@wifiboo.cat. Després d’informar de que vols procedir a liquidar el deute pendent, t’enviarem un link per fer el pagament mitjançant targeta o et facilitarem un número de compte perquè puguis fer la transferència. Un cop rebuda la transferència, si s’ha realitzat en horari d’oficina, el teu servei es restablirà immediatament.